پادکست آغاز تولید

در پادکست آغاز تولید راجع به مسائلی صحبت می‌کنم که مربوط به شروع کسب‌وکارهای تولیدی هستند. هدف این است که بخشی از اطلاعات اولیه و ضروری را در اختیار علاقمندان تولید قرار دهم و به سهم خود، باری را از روی دوش ایشان بردارم.

تا این لحظه، آخرین قسمت «اپیزود ششم» است. «اپیزود هفتم» در هفته آخر اردیبهشت 1403 منتشر خواهد شد.

چگونه ظرفیت تولید مناسب را در یک واحد تولیدی مثل کارگاه یا کارخانه انتخاب کنیم؟
پادکست آغاز تولید - اپیزود پنجم: پیش‌بینی تقاضا چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در این قسمت میلاد اسمعیلی به اختصار و در حدود 30 دقیقه به این سوال پاسخ می‌دهد.
سایت و اپلیکیشن برای واحد تولیدی: آیا یک کارگاه یا کارخانه به سایت یا اپلیکیشن نیاز دارد؟
اپیزود سوم از پادکست آغاز تولید: محافظت از دستاوردهای فکری (میلاد اسمعیلی)
ثبت شرکت برای فعالیت‌های تولیدی- چه شرکتی را ثبت کنیم که مناسبتر باشد؟
پادکست آغاز تولید - اپیزود اول: هزینه های آزمون و خطا در تولید صنعتی. گوینده: میلاد اسمعیلی
پادکست آغاز تولید - اپیزود صفر: معرفی پادکست و چند نکته مهم. گوینده: میلاد اسمعیلی

پادکست آغاز تولید راجع به چیست؟

در این پادکست، میلاد اسمعیلی به رایج‌ترین سؤالات در مورد شروع کسب‌وکارهای تولیدی پاسخ می‌دهد. خیلی از علاقمندان تولید، برای پاسخ به این قبیل سؤالات، ناگزیر از جلسات مشاوره و کارگاه‌های آموزشی استفاده می‌کنند. بنابراین هدف این است که با ارائه‌ی اطلاعات اولیه و ضروری، بخشی از هزینه‌های جمع‌آوری اطلاعات کاسته شود.

آیا مخاطب‌تان فقط تولیدکنندگان هستند؟

بسیاری از موضوعاتی که بررسی خواهیم کرد، در مورد «کسب‌وکار» هستند و گستره‌ی کاربردشان به واحدهای تولیدی محدود نمی‌شود. بنابراین به طور کلی انتظار می‌رود که عموم موضوعات برای تمام علاقمندان کسب‌وکار مفید باشند. اما گاه نیز به موضوعاتی می‌پردازیم که فقط در مورد واحدهای تولیدی کاربرد دارند.

پادکست را از کجا گوش کنیم یا ببینیم؟

پادکست آغاز تولید را می‌توانید در همین وبسایت یا اپلیکیشن‌هایی مثل کست‌باکس، اسپاتیفای و شنوتو بشنوید. ضمناً در کنار محتویات صوتی، فایل تصویری، شامل نکات و جزئیات مهم، نیز ارائه می‌شود. برای دسترسی به فایل تصویری ترجیحاً از همین وبسایت استفاده کنید، یا اسم پادکست «آغاز تولید» را در آپارات یا یوتیوب جستجو کنید.

اپیزود بعدی چه زمانی منتشر می‌شود؟

معمولاً دو اپیزود در هر ماه منتشر می‌شود، یعنی تقریباً هر دو هفته یک بار می‌توانید اپیزود جدید را بشنوید. ضمناً تاریخ انتشار قسمت بعدی را می‌توانید در بالای این برگه ببینید.

آیا می‌توانم فایل‌ها را دانلود کنم و به دوستانم دهم؟

دانلود و انتشار فایل‌های صوتی و تصویری که برای آغاز تولید تهیه کرده‌ایم کاملاً مجاز است؛ اما به شرطی که تغییری در آن‌ها ایجاد نکنید یا قصد فروش یا بهره‌برداری تجاری از آن‌ها نداشته باشید. اما تبدیل مطالب ارائه شده به نوشتار و انتشار آن‌ها به هر نحوی، صرفاً با هماهنگی قبلی مجاز است.