پشتیبانی از شما در امور حقوقی و کیفری

شاید ترجیح دهید وکیل نداشته باشید، اما اقدامات لازم را با نظارت و پشتیبانی یک متخصص انجام دهید. چگونگی و سطح نظارت و پشتیبانی بستگی به نوع مسأله و شرایط شما دارد. در عموم موارد نظارت و پشتیبانی به این شکل است که به طور منظم: در مورد جزئیات مسأله و راهکارهای آن هم‌فکری می‌کنیم، فرصت‌ها و تهدیدهای احتمالی را گوشزد می‌کنم، لوایح مهم را می‌نویسم، مستندات و ادله را بررسی می‌کنم و نکات لازم برای حضور در جلسات را اطلاع می‌دهم. بدین ترتیب می‌توانید عملکرد بهتری در حل مساله داشته باشید و احتمال دستیابی به نتیجه مطلوب را افزایش دهید.

فرایند ارائه خدمات پشتیبانی مطابق زیر است:

پشتیبانی وکیل

1- هماهنگی اولیه: بعد از این که درخواست خود برای «پشتیبانی» را ثبت کردید، با شما تماس می‌گیرم تا کلیت موضوع را توضیح دهید. این تماس کوتاه است و در آن از پرداختن به جزئیات، اظهار نظر و بررسی راهکارها خودداری می‌کنم. بعد از شنیدن کلیت موضوع، اگر امکان همکاری فراهم باشد، زمان مکالمه بعدی جهت «بررسی مساله» را هماهنگ می‌کنیم.



2- بررسی مساله: بررسی مساله می‌تواند در قالب یک یا چند جلسه حضوری یا تلفنی انجام شود. در این جلسات تلاش می‌کنم با طرح سؤالات مختلف و بررسی ادله و مستندات، مساله را به شکل نسبتاً شفاف و دقیق تعریف کنم. سپس با در نظر داشتن پیچیدگی‌های مسأله و راهکارهای اولیه، راجع به چگونگی پشتیبانی من از شما به توافق می‌رسیم. 


3- تنظیم قرارداد پشتیبانی: بعد از تعریف صورت مسأله و برنامه‌ریزی در مورد چگونگی پشتیبانی، قرارداد پشتیبانی را تنظیم و ارسال می‌کنم.



4- تأیید و پرداخت: بعد از ارسال قرارداد پشتیبانی لازم است آن را تأیید و مبلغ اولیه را پرداخت کنید تا فرایند پشتیبانی آغاز شود.

5- شروع پشتیبانی: بعد از تایید قرارداد، فرایند پشتیبانی از شما مطابق توافقات انجام شده شروع می‌شود.